CsHilelerim | Cs Hile, Cfg, Wall, ipucu, Movie, Map, Skin

CsHilelerim | Cs Hile, Cfg, Wall, ipucu, Movie, Map, Skin ve daha bir çok dosyayı bulabileceğiniz site .

ALLZNN ~ CS:GO ~ V7 ~ | DAHA RAHAT OYUN, DAHA RAHAT KİLL !!

Evet sevgili dostlarım.
Bir CS:GO Versiyonuyla daha karşınızdayım. Güzel bir çalıma
olduğuna kesinlikle inanıyorum çünkü bir çok configimi bu
atacağım config üzerinde değişklikler yaparak sunuyordum. Bu
sefer tam versiyonunu sunuyorum. Değiştirilmemiş halini atıyorum.
Her silahtan ayrı ayrı verim alacağınızada inanıyorum.. Değerli
bir çalışmadır.

ALLZNN CODER CFG İNDİR CS GO CFG DOWNLOAD 2016 HEADSHOT STEAM SXE CFG.

Configimi indiren dostum.

Yapman gereken çok basit ;

Kütüphane > Csgo sağ tık özellikler > Yerel dosyalar > yerel dosyaları aç > Csgo > cfg

Şeklinde ALLZNN , autoexec1 , valve.txt dosylarını atıyorsun.

Oyuna girdiğinde önce exec ALLZNN , sonra exec autoexec1 ‘ i aktif ediyorsun. Sonra keyifinize bakıyorsunuz.🙂

Saygılarımla.

@ Coder : ALLZNN

Hamid Feza YÜKSEL

DİPNOT : Autoexec1 dosyasının içerisinden sensitivity , zoom_sensisitivity, ayarlarınızı kendinize göre ayarlayınız..

İndirme Linkleri;

ALLZNN CSGO V7 CFG TIKLA İNDİR (DOWNLOAD)

One response to “ALLZNN ~ CS:GO ~ V7 ~ | DAHA RAHAT OYUN, DAHA RAHAT KİLL !!

  1. dsafdsfsd Mayıs 21, 2016, 4:35 pm

    sayfa yükleniyor diyor sayfa açılmıyor ne yapmam lazım

Bir Cevap Yazın

