CsHilelerim | Cs Hile, Cfg, Wall, ipucu, Movie, Map, Skin

CsHilelerim | Cs Hile, Cfg, Wall, ipucu, Movie, Map, Skin ve daha bir çok dosyayı bulabileceğiniz site .

CsHilelerim 1 Yaşında !

CsHilelerim 1 Yaşında !

En sonunda 1 yaşını tamamlayabilen bir wordpress bloguna kavuşabildim . Bildiğiniz gibi önceden çok fazla wordpress blogu açmıştım fakat şikayetler nedeniyle kapanmıştı. Yılmadan yenilerini açtım hepsinde de günlük 2-3k hite ulaştım . Sizlerin desteğiyle buralara kadar geldik .

Sitemizi 1 yılda toplam “1,053,431” ziyaretçi ziyaret etti.

Facebook Sayfamız sayenizde 1.595 Kişiye Ulaştı (https://www.facebook.com/CStrikeGaming)

Açtığımız tüm serverlar tam doluluga ulaştı.

Bir çok arkadaş , dost edindik .

Çok fazla kişiyi bilgilendirdik .

Karşılığını da Aldığıma İnanıyorum Herkese Teşekkür Ederim .

Neden CsHilelerim ? Nasıl Böyle Bilinen Bir Blog Haline Geldi ?

Kaliteli , her sitede bulunmayan paylaşımlar .

Kaliteli indirme sitelerine upload yapıp dosyayı indirmek isteyen kişinin vakit kaybını önlemek .

Kırık link bırakmadan bütün linkleri yenileyip , düzeltmek.

Her dosyayı kontrolden geçirdikten sonra yayınlamak .

Videolu , resimli , örnekli açıklayarak herkesin anlamasını ve kullanmasını sağlamak .

Yardım etmek , sizden gelen konuları yayınlamak .

Asla ve asla kaba davranıp sizleri üzmemek .

Bunlar sayılabilecek bir kaç neden .

Hepinize Teşekkür Ediyorum .

 

Kutlama Mesajlarınızı Yorum Olarak Atabilirsiniz .

2 responses to “CsHilelerim 1 Yaşında !

  1. counter strike Şubat 17, 2014, 3:32 pm

    hocam kolay gelsin iletişim adresi verirseniz sitenizden tanıtım yazısı ya da link almak isterim.

Bir Cevap Yazın

