CsHilelerim | Cs Hile, Cfg, Wall, ipucu, Movie, Map, Skin

CsHilelerim | Cs Hile, Cfg, Wall, ipucu, Movie, Map, Skin ve daha bir çok dosyayı bulabileceğiniz site .

Parasıyla Rezil Olmak isteyen Oynucaz’dan Sunucu Alsın !!!

Arkadaşlar geçen hafta (2013-07-19) Oynucaz.Com’dan bir sunucu aldım keşke almaz olaydım bu kadar rezilliği hayatımda çekmedim. 4.30’da Ödemeyi yaptım ve 4.40’da Skype üzerinden iletişime geçip bildirdim. Saat gecenin 10’unda anca sunucuyu teslim alabildim aldım aldım ama istediğim modu yarım kurmuşlar sadece görünüşte ne silah menüsü açılıyor ne de başka bir özelliği mail attım çözemediler !!! Ardından 1-2 gün geçti madem olmadı Mod değiştirelim diye mail attım hiç bir cevap alamadım ertesi gün yeniden mail attım yine cevap yok sonra aklıma Oynucaz.com Hizmet Sözleşme‘sinin 11. maddesinde yer alan “Tek Mod alan Müşterilerimiz sadece haftada 1 Mod değiştirme isteği yapmaları hakkı vardır.” kuralı geldi bende 8 gün bekledim ve mail attım yine cevap veya düzeltme yok bir daha attım yine olmadı artık ne mail atacagım ne de sunucuya bakacagım . Ayrıca Panel(!) diye verdikleri şey de tamamen bir yalan ! Sadece admin ekleyebiliyorsunuz ve mp_freezetime gibi temel komutları düzenleyebiliyorsunuz ! Ne bir eklenti kurabiliyorsunuz ne de kaldırabiliyorsunuz ! Tek bir Map bile Yüklenmiyor !!!! Sunucular günde 5 kere çöküyor sonra da yok fiziksel arıza oldu yok telekom kaynaklı diğer Server satan siteleride görüyoruz niye hiç birinde bu kadar çökme olmuyor !

Oynucaz.com’dan Sunucu Alacak Olanlar 5 kere daha düşünsün !

Bir Cevap Yazın

