CsHilelerim | Cs Hile, Cfg, Wall, ipucu, Movie, Map, Skin

CsHilelerim | Cs Hile, Cfg, Wall, ipucu, Movie, Map, Skin ve daha bir çok dosyayı bulabileceğiniz site .

Ue v13 UltraAim Hs STAR CFG 2013 – İndir !

Merhaba arkadaşlar uzunca bir aradan sonra Ue V13 Star cfgyi sizlere
sunuyorum.Aslında bırakıcaktım bu işi ama msnden çok yoğun
talep vardı facebook sayfasındanda öyle size bir jenerik yaptım
ayrıca.

V13 STAR In Özellikleri:

-Sekme 0.

-Oyun Kontrolü Mükemmel.

-Gereksiz Kodlar Yoktur.

-Recoiller Tam.

-Silah Ayarları Yapılı.

-%99 SXE GEÇMEKTEDİR.

Arkadaşlar aslında daha önce çıkarıcaktım recoil kodları yeni
sxeden geçmiyordu.Çift Ekleme dediğimiz bir sistemle Dll ile
geçirdim.Dediğim Gibi Sekme 0.Dustyaztec csde en pingli maplardan
biri.(fps aşırı düşürüyor.)Orada Bile SEKME 0.

Not:Dllyi Kendi Cfgnize Katmayı Düşünmeyin Kodlara Hiçbir Etkisi
OLMAYACAKTIR!

İndirme Linki ;

Linke tıklayıp 5 saniye bekleyin ardından sağ üstteki “Reklamı Geç” butonuna tıkladıktan sonra karşınıza çıkan ekrandan dosyanızı indirebilirsiniz.

Ue Cfg v13 Tıkla İndir !

19 responses to “Ue v13 UltraAim Hs STAR CFG 2013 – İndir !

  1. dasdasdas Temmuz 18, 2013, 10:22 am

    peki cfg yi yazarken nasıl yazacaz

  2. brkan Eylül 7, 2013, 1:14 am

    kardeşim uev13.dll recoil.cfg bind.cfg var bunlarıda cs strikeye mi atıyoruz napcaz onları detaylı anlatırmısın lütfen ?

  3. Murat Eylül 28, 2013, 1:53 pm

    3 tane cfg var hangısını calıstırcam dıyerlerı ne ise yarıyor ?

  4. emre Ekim 12, 2013, 2:29 pm

    kardeşimm couldn’t exec diooo ne yapmam gerekiyo

  5. N.Ra Ekim 16, 2013, 1:53 pm

    yok kardesım olmadı *
    Herseyı yaptım ama olmadı !

  6. Acil cs 1.6 ci Kasım 27, 2013, 2:11 pm

    ya karrdesım yaa ben herseyı yaptım exec euv13.cfg yazdım bişey gelmedi bu oldu demek midir?

  7. fdsdfa Ocak 15, 2014, 7:50 pm

    kapatmak ıcın napcaz

  8. Camper Ocak 24, 2014, 10:32 am

    yapanın ellerine sağlık önüme gelen herkese hs atıom ama aim kayıyo bir tek problem o

  9. CanPolat Mart 26, 2014, 4:45 pm

    exec UEV13.CFG: not a .cfg or .rc fil Yazınca consoloda bu mu cıkıor

  10. Tunahan Mart 30, 2014, 10:34 am

    Name ne olucak ?

  11. Ömer Nisan 8, 2014, 5:31 pm

    Çokk Güzell Böyle Cfg Yok

  12. NoProblem Ocak 28, 2015, 12:08 pm

    Ben daha indirmedim her kez bi kafadan yorum yapıyor merak etmeye başladım acaba indirsemmi😦 bazıları diyor çalışmıyor bazıları diyor hs kayıyo cok güzel anlamadım ama deniycem teşekkürler🙂 .

Bir Cevap Yazın

