Cs 1.6 Default Alias’sız Mermi Sektirmeyen Cfg

Cs 1.6 Default Alias’sız Mermi Sektirmeyen Cfg

Özellikler;
Alias kodu bulundurmaz.
Karanlık yerler aydınlatılmış.
Mermi sekmesi en aza indirilmiş.
Daha çok HS atmanız için ayaralar.
Awp için özel ayarlar.
Cfg alıntıdır.

İndirme Linki ;

Cs 1.6 Default Alias’sız Mermi Sektirmeyen Cfg Tıkla İndir !

16 Responses to “Cs 1.6 Default Alias’sız Mermi Sektirmeyen Cfg”


  1. 3 ayberk Mayıs 19, 2013, 9:26 am

    ya ben nasıl yapcam

  2. 4 mert Haziran 12, 2013, 11:12 am

    nasıl kuruluyor cevaplarmisinz

    • 5 yusuf Şubat 12, 2014, 3:43 pm

      cs strıke kısayoluna tıkla özellikler bas dosya konumunu aç cs strıke bölümünü aç isim koy oyna oyuna girdiğinde exec cfgismi.cfg yaz tıkla ayar çek oyna :D

  3. 6 Baki Haziran 20, 2013, 8:02 am

    nasıl çalıştıracağım birde sekmez cfgyi basın üstte dizine çıkart var masaüstüne tıklayın tamama basın sonra oyuna girin ama nasıl çalıştıracağımı bilmiyorum onun için belki exec sekmez.cfg yazabilirsiniz

  4. 7 yok Haziran 22, 2013, 10:13 am

    arkadaşlar rardaki dosyayı programfiles/valve/cstrike nin içine atın daha sonra oyuna girdiğinizde ise console ye cfg nin ismini yazıcaksınız mesela atıyorum cfg nin ismi sss olsun o zmn console ye şunu yazcaz exec”sss”.cfg (tırnaklar hariç) oldu :D teşekür hor görmeyin işinize yaradıysa mutlu oldum :D

  5. 8 baran Haziran 30, 2013, 9:47 pm

    ne yaızcam konsola ya

  6. 9 sfafaf Temmuz 3, 2013, 8:34 am

    buyuk ihtimelle exec sekmez.cfg yazacaksiniz beyler

  7. 10 alican Temmuz 7, 2013, 12:27 pm

    silah sürekli kendiliğinden ateş ediyor nasıl durdurucam ?

  8. 13 ustaaa Temmuz 20, 2013, 7:53 pm

    bu neya çalışmıyor

  9. 14 yavuz Eylül 3, 2013, 7:48 am

    couldn’t exec …. cfg hataı alıom beyler yardım edin..


Bir Cevap Yazın

Online Kişi Sayacı

Blog İstatistikleri

  • 1,660,791 Ziyaretçi - (Başlangıç : Şubat 8, 2013)

RSS Son Yazılar | Rss

  • Cs 1.6 LongHorn Steam ! H$ Artışı Garanti – 2013 En Son Sürüm ! Haziran 20, 2014
    Cs 1.6 LongHorn Steam ! H$ Artışı Garanti – 2013 En Son Sürüm ! fake steam , 2014 , 2015 , 2013 , counter stirke 1.6 ÖZELLİKLER * Motor 1.1.2.6 build 4554 * Çoklu Dil (21 Dil Desteği) By: LongHorn * Steam Patch Sürüm 44 * Protokol 48 – SteamID Sayısal CDKey gerekli değildir * […]
  • SholeV9 CFG + DLL + RC İndir ! [New Aimbot] Haziran 20, 2014
    // Pack continut: # Aimbot Cfg + No Recoil (CFG,RC,DLL) # NEW Gfx RED best shole (GfX) (FPS MAX) # Scripts Aimbot by shole // ________________________________________­_____ // // Tutorial: # Copy folder “cstrike” in C:\Program Files\counter-strike\cstrike # Aim is activating automaticaly (RC/cfg) + DLL … // ________________________________________­_____ // # […]
  • Fire CFG – RunawaY* [ Yeni - New ! ] İndir/Download Haziran 18, 2014
    Arkadaşlar çok uzun zamandır cfg yayınlamadım, bir kaç tane cfg gördüm RunawaY* adıyla yayınlanan onlar benim değil, hiç bir alakam yok. Bu cfg’yi yaklaşık 1 hafta en ince ayrıntısına kadar test ettim , ayarları değiştirdim denedim, çıktım, denedim, girdim, kaydettim en iyi değerlerin bu olduguna en sonunda karar verdim. Deneyin pişman olmayacağınızı umuyoru […]

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

