Nesquik CFG v4 ~ Forumqs

Nesquik CFG v4 ~ Forumqs
CFG’den kısa kısa Özellikler;
6 Senelik bilgi ve deneyimim ile şu ana kadar en verimlisi olduğunu iddia ediyorum.
Alias ve gereksiz, tekrar kodlar bulunmamaktadır.
Görüntü ayarları göz yormayacak şekildedir.
Rate ayarları ile daha akıcı bir oyun.. Fps ve Ping optimize edilmiştir.
Diğer ayarlar en iyi şekilde yapılandırılmıştır.

İndirme Linki ;

Nesquik v4 Cfg Tıkla İndir !

14 Responses to “Nesquik CFG v4 ~ Forumqs”


  1. 1 bergutay Temmuz 9, 2013, 9:38 pm

    Valaha çok güzel bir cfg. Eline sağlık hocam.

  2. 6 omer Temmuz 22, 2013, 6:41 pm

    exec n4.cfg kolay gelsın

  3. 7 oğuz Temmuz 26, 2013, 10:06 am

    la sen buna cfg mi diyon. ne günlere kaldık arkadaş.

  4. 8 Cellat Ağustos 3, 2013, 12:00 pm

    nasıl kullancam la ?? söleyın lutfen

  5. 10 serkan Ocak 3, 2014, 11:33 am

    Wline Saglık kardeş Yeminlen çok işime yaradı aradığım cfg bu işte yaa :) hem aim kayıyor hemde hiç sekmiyor coltta kinq oldum resmen :D

  6. 11 ReCo0o Şubat 2, 2014, 7:25 pm

    Inmıor tıkladım yardımcı olurmusnuz ?

  7. 12 abdullah Şubat 15, 2014, 2:23 pm

    winsows 8 de olmuyomu yaaaaaa

  8. 13 seyit Nisan 6, 2014, 6:02 pm

    nasıl ındırcez

  9. 14 MELİH Mayıs 19, 2014, 12:27 pm

    BEYLER NASIL AKTIF HALE GETIRCEZ YAA ????


Bir Cevap Yazın

Online Kişi Sayacı

Blog İstatistikleri

  • 1,647,064 Ziyaretçi - (Başlangıç : Şubat 8, 2013)

RSS Son Yazılar | Rss

  • Cs 1.6 LongHorn Steam ! H$ Artışı Garanti – 2013 En Son Sürüm ! Haziran 20, 2014
    Cs 1.6 LongHorn Steam ! H$ Artışı Garanti – 2013 En Son Sürüm ! fake steam , 2014 , 2015 , 2013 , counter stirke 1.6 ÖZELLİKLER * Motor 1.1.2.6 build 4554 * Çoklu Dil (21 Dil Desteği) By: LongHorn * Steam Patch Sürüm 44 * Protokol 48 – SteamID Sayısal CDKey gerekli değildir * […]
  • SholeV9 CFG + DLL + RC İndir ! [New Aimbot] Haziran 20, 2014
    // Pack continut: # Aimbot Cfg + No Recoil (CFG,RC,DLL) # NEW Gfx RED best shole (GfX) (FPS MAX) # Scripts Aimbot by shole // ________________________________________­_____ // // Tutorial: # Copy folder “cstrike” in C:\Program Files\counter-strike\cstrike # Aim is activating automaticaly (RC/cfg) + DLL … // ________________________________________­_____ // # […]
  • Fire CFG – RunawaY* [ Yeni - New ! ] İndir/Download Haziran 18, 2014
    Arkadaşlar çok uzun zamandır cfg yayınlamadım, bir kaç tane cfg gördüm RunawaY* adıyla yayınlanan onlar benim değil, hiç bir alakam yok. Bu cfg’yi yaklaşık 1 hafta en ince ayrıntısına kadar test ettim , ayarları değiştirdim denedim, çıktım, denedim, girdim, kaydettim en iyi değerlerin bu olduguna en sonunda karar verdim. Deneyin pişman olmayacağınızı umuyoru […]

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

